داروهای گیاهی می توانند عملکرد کلیه را برای بیماران PKD بازسازی کنند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای گیاهی می توانند عملکرد کلیه را برای بیماران PKD بازسازی کنند

PKD معنی چیست؟ چگونه برای درمان بیماران PKD؟ آیا گیاه پزشکی می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران PKD بهبود بخشد؟ در اینجا مقاله به شما پاسخ می دهد. همچنین می توانید برای اطلاعات دقیقتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
در وضعیت PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک)، کیست های کوچک و بزرگ زیادی در کلیه وجود دارد. با افزایش کیست ها، عملکرد کلیوی پایین تر و پایین تر می شود، یعنی کلیه عملکرد خود را برای فیلتر کردن خون، از بین بردن مسائل غیر ضروری از بدن، حفظ محیط زیست داخلی و غیره، از دست می دهند. در نهایت، بیماران بیمار با نارسایی کلیه، حتی اورمیا. در آن زمان، بیماران نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه دارند. علاوه بر این، اگر بیماران می توانند درمان معتبر برای بهبود عملکرد کلیه را انجام دهند، بیماران PKD می توانند یک زندگی عادی زندگی کنند.
بیشتر، اگر ما نمی توانیم کیست ها را از بیشتر شدن و بزرگتر متوقف کنیم، کلیه هنوز به مقدار کمی آسیب می بینند و ما نمی توانیم عملکرد کلیوی را بازیابی کنیم. بنابراین، ما باید ابتدا کیست ها را محدود کنیم. علاوه بر این، داروهای گیاهی از جمله درمان با سم زدایی، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، درمان چرخه ای، ایمونوتراپی و سایر درمان ها می توانند هدف را به انجام برسانند.
برای مثال، درمان با سم زدایی، یک دارو گیاهی جدید، برای تمیز کردن همه چیزهای مضر در سراسر بدن است. در درمانگاه، درمان با سم زدایی می تواند مایع در کیست ها را انجام دهد، کیست ها را کاهش می دهد، کلیه ها را محافظت می کند و غیره. برای بازسازی کلیه مفید است.
در عین حال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی از گیاهان خاصی که بر اساس وضعیت جسمی موجود بیمار برای مهار کیست ها، سرعت بخشیدن به گردش خون، بهبود کلیه های بیمار و سایر اثرات با عوارض جانبی کمتری استفاده می کنند، استفاده می شود. . بر طبق گزارش های بالینی، این گزینه برای بیماران PKD بهتر است برای از بین بردن علائم و زندگی بهتر بدون دیالیز یا جراحی.
اگر شما هر گونه پازل در مورد داروهای گیاهی به PKD داشته باشید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: